Ge en minnesgåva

Donera pengar till Glaukomforskningen!

Svenska Glaukomförbundet avser att bygga upp en forskningsfond för att stödja glaukomforskningen och här kan du bidra till forskningen och samtidigt göra en person glad. Tänk gärna på oss i samband med bemärkelsedagar och minnesgåvor!

Fyll i formuläret nedan med adressuppgifter på dig som givare och den som är mottagare samt meddelande till mottagaren.Du får en bekräftelse via e-post.

Vid minnesgåva till någon avliden fyller du i dina uppgifter som givare och mottagaren är då den som ska ta emot minnesbladet, anhörig eller begravningsbyrå. I meddelanderutan skriver du den avlidnes namn och hälsningen som ska stå på minnesbladet och gärna också datum för begravningen – tryck sedan på Skicka. Därefter betalar du in gåvan till Plusgirokontot och anger givarens namn och vem gåvan gäller. Så snart gåvan finns på donationskontot skickar vi minnesbladet till anhörig eller begravningsbyrå.

För inbetalning av donationer använd Plusgiro nr 56 42 28-5 SGF Donationer. Glöm inte att skriva avsändare med namn och adress och i förekommande fall för vem gåvan gäller.

Givarens uppgifter

Mottagarens uppgifter