Inbjudan bussresa till Storforsen 26 sept

Alla medlemmar i Glaukomföreningen Norrbotten inbjuds till en

Bussutflykt till Storforsen tisdagen den 26 september

Bussturen kommer att gå från Piteå via Luleå och Boden till Storforsen. Där äter vi lunch på Hotell Storforsen och åker sedan och ser på den mäktiga forsen. Vi går runt i omgivningarna och åker sedan tillbaka samma väg kl 15.00.

Under resan kommer vi att informera om Glaukomförbundets verksamhet, ha frågestunder om glaukom och berätta om de planer som finns för glaukomsjukvården i Norrbotten. Vi varvar med lite underhållning av olika slag och med tillfälle att umgås med varandra.

Bussen avgår kl 9.00 från Busstationen i Piteå. De som kliver på i Luleå skall vara i Södra Hamn vid Granec kl 10.00 och för Bodensarna gäller påstigning kl 10.30 vid Bussterminalen vid Strandängarna.

Glaukomföreningen bjuder på bussresan och kaffe vid forsen. Var och en betalar för lunchen (lunchbuffépris är 99kr/person). Självklart får varje medlem ta med en maka/make/sambo som då betalar 50 kr kr/person för bussresan t o r.

Anmälan, som är bindande, görs senast den 19 sept till Annlis Forsberg tel 070-617 47 00 eller e-post till annlis.forsberg@mail.se

Välkomna till en trevlig dag!